نصب میز بیلیارد در کرج

راهنمای نصب میز بیلیارد در کرج

نصب میز بیلیارد در کرج بدون تردید نیاز به تجربه و دانش دارد.

افراد پس از آن که به خرید میز بیلیارد در کرج می پردازند،

اغلب نگرانی های زیادی نسبت به نصب دقیق آن دارند.

در حقیقت خرید این وسایل بدون نصب صحیح، نمی تواند لذت بازی کردن را ایجاد کند.

با وجود راهنمای نصب میز بیلیارد، نصب این وسایل آسان تر خواهد شد.

اگر چه بازی کردن با بیلیارد لذت زیادی را به همراه دارد.

اما نصب دقیق آن در محیط مناسب لازمه ی مطلوب بودن شرایط بازی خواهد بود.

به بیان دیگر نه تنها باید به خرید میز و وسایل مورد نیاز برای بازی بیلیارد توجه کافی داشته باشید،

بلکه نصب میز بیلیارد در کرج هم می تواند نقش مهمی در رضایت شما هنگام استفاده از این دستگاه ها اعمال نماید.

در این مقاله قصد داریم راهنمای دقیقی برای تولید میز بیلیارد برای شما ارائه کنیم.

پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چرا که اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نصب میز بیلیارد در کرج

نصب تخصصی میز بیلیارد در استان کرج

برخی افراد تصور می کنند که نصب میز بیلیارد مانند میزهای ساده است.

و همه می توانند بخش های مختلف آن را به هم متصل کرده و آماده ی بازی نمایند.

در صورتی که میز بیلیارد دارای قطعات مخصوصی است که هیچ شباهتی به میزهای معمولی ندارد.

به همین دلیل هم همیشه این نکته را از افراد متخصص در زمینه ی بیلیارد شنیده ایم که نصب میز بیلیارد در کرج و شهرهای دیگر حتما باید توسط متخصص انجام شود.

تصور کنید باندهای اطراف میز بیلیارد به طرز صحیح نصب نشده باشد و برخورد توپ با اطراف میز به برگشت آن منجر نشود. در این صورت بازی بیلیارد دیگر معنای خود را از دست خواهد داد.

و یا اگر تورهای مخصوص تعبیه توپ ها در جای درست خود قرار نگیرند، در روند بازی بیلیارد اشکالاتی به وجود خواهد آمد.

هزینه نصب میز بیلیارد در کرج

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که هزینه نصب میز بیلیارد در کرج چه قدر است؟

معمولا میزان هزینه نصب میز بیلیارد در کرج با توجه به چندین مورد انتخاب می شود. در واقع این که کاربری میزهای بیلیارد تنها خانگی باشند یا اینکه برای نصب چندین میز بیلیارد در باشگاه ها از متخصصان نصاب بخواهید کمک بگیرید، قطعا تفاوت قیمتی وجود خواهد داشت.

توصیه ما به شما این است که پیش از درخواست حضور نصاب در آدرس خود، حتما نسبت به تحقیق و بررسی قیمت نصب این وسایل در دیگر مراکز هم اقدام نمایید.

تولید کننده ها و شرکت های باتجربه در زمینه بیلیارد از جمله شرکت بیلیارد کرج، بهترین قیمت را در کنار باکیفیت ترین خدمات به شما عرضه خواهند نمود.

نصب میز بیلیارد در کرج

بهترین روش نصب میز بیلیارد در کرج

روش های مختلفی برای نصب بیلیارد در کرج وجود دارد. در حقیقت با کمک شیوه های متفاوتی می توانید بیلیارد خریداری شده خود را در محیط مورد نظر نصب نمایید.

اولین روش این است که خود شما در این موضوع تبحر کافی داشته و یا تجربه قبلی نصب این وسیله را پشت سر گذاشته باشید. کمتر کسی وجود دارد که خود تجربه ی نصب نمودن میز بیلیارد را داشته باشد.

از این رو دو روش پیش روی او خواهد بود.

در یکی از این شیوه ها فرد باید با کمک ویدیوهای آموزشی در فضای اینترنتی، مرحله به مرحله اقدامات لازم برای کامل نصب شدن میز بیلیارد را مشاهده و پیگیری نماید. معمولا افراد زمان کافی برای انجام دادن این کار را هم نخواهند داشت.

چرا که معمولا این آموزش ها کامل نیستند و ممکن است در حین نصب افراد با مشکلاتی مواجه شوند. پس بهترین راه حل چیست؟ نصب میز بیلیارد در کرج را باید به چه کسی سپرد؟

چه کسی می تواند این کار را در بهترین شیوه و بدون ایجاد مشکل انجام دهد؟ در پاسخ باید گفت انتخاب نصاب بهترین روش برای نصب میز بیلیارد خواهد بود.

چرا که این افراد هم تجربه کافی در زمینه ی نصب انواع میزهای بیلیارد را دارند و هم می توانند در انتخاب مکان مناسب برای قرار دادن میز به مشتریان خود مشاوره دهند. موضوع مهمی هم که در هنگام نصب میز بیلیارد در کرج توسط نصاب حرفه ای وجود دارد، سرعت عمل و دقت بالای آن ها است.

بهترین نصاب میز بیلیارد در کرج

نصب میز بیلیارد در کرج را به بهترین نصاب بسپارید. در بخش قبل روش های مختلف نصب میز بیلیارد را با هم بررسی نمودیم. و به این نتیجه رسیدیم که انتخاب یک نصاب حرفه ای در این زمینه می تواند بهترین گزینه به نظر برسد.

اما شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که انتخاب بهترین نصاب چگونه باید انجام شود؟

چه نکاتی را باید در هنگام انتخاب نصاب میز بیلیارد رعایت نمود تا این کار در بهترین شکل ممکن انجام گیرد؟

در ادامه پارامترهایی را که می توانند به شما در این انتخاب کمک نمایند را معرفی خواهیم نمود.

تجربه کافی:

زمانی که می خواهید از یک شرکت برای نصب میز بیلیارد خود کمک بگیرید، حتما به این موضوع دقت کافی داشته باشید که آن ها تجربه بالایی در این زمینه داشته باشند.

در واقع متاسفانه نداشتن تجربه می تواند در حین مراحل مختلف نصب میز بیلیارد، دردسرهایی را به همراه داشته باشد. اما کسانی که حداقل چندین مرتبه سابقه و تجربه ی انجام دادن این کار را دارند، نصب میز بیلیارد در کرج برای آن ها خیلی آسان خواهد بود.

تولید کننده ها:

اگر تهیه میز و دیگر وسیله های مورد نیاز بازی بیلیارد را از تولید کننده ها درخواست کنید، معمولا انجام خدمات پس از فروش از جمله نصب میز بیلیارد در کرج هم ممکن است پیشنهاد شود. به بیان دیگر تهیه اینگونه وسایل از تولید کننده ها می تواند مزیت های بالاتری داشته باشند.

یعنی نه تنها نسبت به بالا بودن کیفیت ساخت قطعات، دوام زیاد آن، قیمت مطلوب و تنوع مدل های موجود، اطمینان کافی خواهید داشت. بلکه از نظر خدماتی همچون نصب و راه اندازی آن در قسمتی از محیط انتخاب شده هم خیال شما راحت خواهد بود. چرا که این مراکز تولید کننده خود به تمام فوت و فن های نصب آن ها آشنا هستند.

و به راحتی می توانند قطعات مختلف آن را از هم جدا کرده و دوباره نسبت به مونتاژ آن ها اقدام نماید. هر تولید کننده با اصول و مراحل نصب لوازم تولید شده ی خود آشنا می باشد. یعنی کمترین میزان اشتباه در هنگام نصب میز بیلیارد در کرج توسط تولید کننده ها رخ می دهد.

در ضمن حتی دیگر لازم نیست که پس از خرید میز بیلیارد به فکر یافتن نصاب باشید. چرا که با خرید میز، می توانید درخواست نصب را هم از آن ها بخواهید.

قیمت مناسب:

خدمات نصب وسیله ها و لوازمی مثل بیلیارد، تعرفه مشخصی دارد. این تعرفه و قیمت بر اساس عوامل متعددی اعم از اندازه ی میز، تعداد افراد نصاب و نیز تجربه و شهرت یک مرکز خاص تعیین می شود.

 بنابراین در هنگام انتخاب نصاب میز بیلیارد در شهر کرج، لازم است پیش از آن که درخواست خود را ثبت کنید، حتما راجع به هزینه ها و قیمت خدمات نصب از آن ها سوال نمایید.

 این کار باعث می شود بهترین خدمات را با قیمت مطلوبی دریافت نمایید. یعنی پیش از آن که به آدرس شما بیایند، باید قیمت نهایی را با آن ها هماهنگ کنید.

سرعت عمل در خدمات:

اگر می خواهید یک مرکز خوب را برای انجام کارهای نصب میز بیلیارد در کرج انتخاب کنید، بهتر است مراکزی را برگزینید که در انجام کارها سرعت عمل دارند. برخی از نصاب ها یا شرکت ها چندین روز شما را برای اعزام به آدرس شما تلف می کنند.

 در صورتی که مراکزی مانند بیلیارد کرج، نه تنها در ساخت انواع و اقسام میزهای بیلیارد رقیبی در منطقه ندارد، بلکه در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان نصاب خود را هم به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهد کرد.

آموزش نصب میز بیلیارد در کرج

پس از خرید میز بیلیارد، سوالی که برای مشتریان رخ می دهند این است که چه طور باید میز بیلیارد را نصب کرد؟ شاید شما هم در وب سایت های مختلف توضیحات تئوری راجع به نصب این میزها دیده باشید. اما بهترین و مطمئن ترین شیوه برای نصب آن ها کمک گرفتن از نصاب ها خواهد بود.

تراز میز بیلیارد

در نصب میز بیلیارد در کرج، مراحل متعددی وجود دارد. اما یکی از مهم ترین مواردی که در این مراحل وجود دارد، مربوط به تراز بودن سطح میز است. یعنی در واقع هر چقدر هم که مراحل دیگر به نحو احسن و با دقت کامل انجام شده باشند اما سطح میز تراز نباشد، به هیچ وجه نمی توان توقع بازی مطلوب و هیجان انگیز را بر سطح آن داشت.

 چرا که ممکن است توپ های بیلیارد به سمتی که ارتفاع کمتری پیدا کرده فقط سوق پیدا کنند. که همین امر باعث ایجاد ناهماهنگی و در نتیجه خراب شدن بازی خواهد شد.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که اهمیت تراز بودن سطح سنگ میز بیلیارد، از دیگر مراحل بسیار بیشتر است. بنابراین نباید نسبت به انجام آن بی توجه باشید. چرا که در غیر این صورت نصب میز بیلیارد کاملا ناصحیح و اشتباه خواهد بود و باید دوباره قطعات آن باز شده و از ابتدا نسبت به نصب آن اقدام کرد.

نصب میز بیلیارد در کرج

طریقه نصب میز بیلیارد در کرج

به راستی طریقه نصب میز بیلیارد در کرج به چه صورت است؟ در این بخش از مقاله قصد داریم تا به آموزش نصب میز بیلیارد در کرج بپردازیم. گرچه همانطور که در بخش های قبل هم اشاره نمودیم، انجام خدمات نصب میز بیلیارد در شهر کرج نیاز به تجربه و دقت بالایی می باشد. و انجام دادن آن توسط افراد عادی کار ساده ای به نظر نمی رسد.

 با این وجود اما بد نیست اطلاعاتی را به صورت کلی راجع به انجام شدن مراحل مختلف نصب میز بیلیارد در اختیار داشته باشید. به ویژه در مورد میز های بیلیارد خانگی ممکن است بتوانید خود شما هم به کمک نصاب در جهت نصب هر چه سریعتر آن اقدام نمایید.

در ادامه مراحل مختلف نصب میز بیلیارد در کرج را به ترتیب اشاره خواهیم نمود. برای آن که خود شما هم اطلاعاتی در این باره داشته باشید، بهتر است به طور دقیق این مراحل را بخاطر بسپارید و یا آن ها را یادداشت نمایید.

اتصال پایه و شاسی:

ابتدایی ترین مرحله در نصب میز بیلیارد در کرج، کلاف نمودن پایه ها و شاسی است. در حقیقت در این مرحله باید این دو بخش ار میز را به طرز دقیق به هم وصل نمایید. حتما دقت داشته باشید که فاصله پایه ها به صورت ضربدری باید حتما با هم یکسان باشد. در این صورت است که مرحله اول را به خوبی پشت سر خواهید گذاشت.

محل مناسب کجاست؟

حالا که پایه های میز و شاسی با پیچ و مهره با هم کلاف شدند، وقت آن است که محل قطعی برای قرار گرفتن میز بیلیارد را انتخاب کنید. چرا که پس از قرار دادن سنگ میز، جابجایی آن بسیار دشوار خواهد شد.

تعبیه سنگ میز بیلیارد:

حال نوبت آن رسیده که سنگ میز بیلیارد را بر روی شاسی قرار دهید. برای آن که اندازه ها و فاصله ی سنگ از هر سمت میز به یک اندازه برسد، می توانید از یک ترفند خوب استفاده کنید. بهترین ترفند آن است که سنگ وسط را در مرحله ی اول قرار دهید. این کار را با اندازه گیری دقیق انجام دهید تا سنگ وسط در جای خود قرار بگیرد. سپس دو سنگ دیگر را هم با آرامش کامل به آن متصل نمایید.

یکسان و تراز نمودن سطح:

انجام شدن تست تراز بودن سطح میز، از اصلی ترین مراحل هنگام نصب میز بیلیارد در کرج به حساب می آید. به بیان دیگر زمانی که توپ در سطح میز به حرکت در می آید، نباید به جهت های مختلف متمایل شود. در این صورت است که می گویند میز بیلیارد کاملا تراز شده است.

 وجود پیچ رگلاژ یکی از کمک هایی است که تولید کننده میز بیلیارد برای نصب این وسایل به استفاده کنندگان ارائه می نماید. گوه نیز یکی دیگر از وسایل مفید به جهت انجام هر چه بهتر مرحله ی تراز نمودن سطح میز بیلیارد است.

شایان ذکر است بزرگ تر بودن اندازه ی میز بیلیارد سبب سخت تر شدن مرحله ی تراز خواهد شد. پس از تراز شدن باید تنظیمات را به کمک پیچ و مهره های مخصوص سفت کنید تا در هنگام بازی به مشکل نخورید.

پارچه ی روی سطح سنگ:

مرحله ی بعد در نصب میز بیلیارد، مربوط به متصل نمودن پارچه روی سنگ آن است. پارچه ها را با کمک منگنه کردن به چوب های مخصوص اطراف میز و همچنین چسب های قوی به شاسی نصب نمایید. توجه داشته باشید که در سطح پارچه چروک ایجاد نشود و تحت کشش به میز متصل گردد.

افزودن باندها:

برای آن که روند بازی بیلیارد به نحو احسن انجام گیرد، باید حتما باندهای اطراف آن در جای مناسب نصب شوند. تا بتوانند به برگشت توپ پس از ضربه کمک نمایند. همچنین ترتیب اضافه نمودن باندها هم اهمیت زیادی دارد. توصیه شده که در هنگام نصب میز بیلیارد، ابتدا باندهای طولی نصب شوند.

نحوه باز کردن میز بیلیارد

باز کردن میز بیلیارد به چه صورت است؟ برای باز کردن میز بیلیارد تنها کافی است مراحل نصب میز بیلیارد را از انتها تا ابتدا انجام دهید.

یعنی از آخر به اول باید مراحل ذکر شده در بخش قبل را طی کنید. یعنی ابتدا باندها و پارچه را جدا نمایید. سپس سنگ از روی شاسی بردارید. و در آخر شاسی را از پایه ها جدا کنید.

نصب میز بیلیارد در کرج در کوتاه ترین زمان!

نصب میز بیلیارد در کرج امروزه به یکی از مهم ترین خدمات مورد نیاز مردم تبدیل شده است.

افزایش سرگرمی های خانگی و تمایل نوجوانان و حتی بزرگسالان به انجام بازی هایی مثل بیلیارد در خانه، باعث شده تا این نوع خدمات از اهمیت بالایی برخوردار شود. اما زمانبر بودن نصب میز بیلیارد در کرج اغلب نگرانی بزرگی را ایجاد می کند. 

بدین سبب همه مردم به دنبال یافتن انجام شدن آن در کوتاه ترین زمان ممکن هستند. در ادامه نکاتی را ذکر خواهیم نمود تا بتوانید سریعتر میز بیلیارد خود را نصب نموده و به بازی با آن بپردازید.

فضای مورد نیاز برای نصب میز بیلیارد

مدل های متنوعی از میزهای بیلیارد در تولیدی میز بیلیارد در کرج و سایر شهرها آماده می شوند. که هر کدام ابعاد و ویژگی های خاص خود را دارند. با این وجود یکی از مهم ترین نکاتی که در نصب میز بیلیارد در کرج وجود دارد، فضای مورد نیاز است. این فضا با توجه به نوع میز و ابعاد آن تعیین می گردد.

برای مثال زمانی که میز بیلیارد را برای محیط خانگی سفارش می دهید، حتما باید به این نکته توجه نمایید که میز ایت بال به تنهایی نیاز به فضایی بالغ بر 405*510 دارد. پس برای نصب راحت تر آن توسط کارشناسان شرکت بیلیارد کرج، باید محیط شما بزرگتری را در اختیار آن ها قرار دهید. اگر این موارد را رعایت کنید، میز بیلیارد سریع تر از آنچه که فکر می کنید، آماده ی بازی خواهد شد.

نصب میز بیلیارد در کرج را به متخصص بسپارید!

افراد زیادی پس از خرید میز بیلیارد تصور می کنند دیگر می توانند بازی کردن با آن را شروع کنند. در صورتی که یک مرحله ی بسیار مهم پیش از آغاز بازی، نصب دقیق و با مهارت میز بیلیارد است.

پایه و اساس این بازی بر روی میز انجام می گیرد. بنابراین حتی اگر میلیون ها هزینه کرده باشید و میز بیلیارد با جنس عالی هم تهیه نموده باشید اما؛ برای نصب آن سهل انگاری نموده باشید، ممکن است هیچوقت نتوانید لذت بازی بیلیارد را به طور کامل تجربه کنید.

نصب میز بیلیارد در کرج یک کار تخصصی به حساب می آید. چرا که باید تمام قطعات به نحو احسن در کنار هم قرار گیرند تا میز سرپا شود.
مدل های خانگی و صنعتی بسیاری در بخش فروشگاهی سایت بیلیارد کرج برای عرضه به خریداران آماده شده است. تفاوتی ندارد که شما کدام مدل را انتخاب نمایید.

فرقی نمی کند که تنها قصد سرگرمی با بیلیارد را داشته باشید یا از آن برای تجهیز باشگاه و سالن های ورزشی بخواهید استفاده کنید. در هر صورت علاوه بر امکان خرید آنلاین، شرکت بیلیارد کرج امکانات ویژه تری را هم برای شما آماده خواهد کرد. خدمات نصب میز بیلیارد در کرج به صورت تخصصی و در اسرع وقت تنها در این شرکت انجام می گیرد.

در هر نقطه ای از شهر کرج و استان البرز باشید، می توانید بدون نگرانی نصب میز بیلیارد خود را به شرکت بیلیارد کرج بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *