خرید میز بیلیارد در کرج

راهنمای جامع خرید میز بیلیارد در کرج

راهنمای جامع خرید میز بیلیارد در کرج

در این مقاله قصد داریم شما را با بازی بیلیارد، انواع قوانین بازی بیلیارد، خرید میز بیلیارد در کرج  و معتبرترین مرکز خرید میز بیلیارد در کرج و  همچنین تیم مجرب  نصب میز بیلیارد در کرج آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

اگر به دنبال خرید میز بیلیارد با کیفیت و جنس مرغوب هستید می‌بایست پیش از خرید میز بیلیارد به نکات مهمی توجه کنید و جنبه های مهمی را در نظر بگیرید.

نکات مهم خرید میز بیلیارد

نکات مهم خرید میز بیلیارد

در خرید میز یبلیارد باید در نظر داشته باشید که کیفیت تمامی اجزای میز در نتیجه و نسخه تکمیل شده میز اثر گذار هستند. جنس چوب بدنه یا شاسی میز بیلیارد، جنس چوب برای کف میز بیلیارد، جنس پارچه میز بیلیارد و دیگر اجزا بسیار در کیفیت بازی بیلیارد تاثیر گذار می باشند.

در نظر داشته باشید که در طی یک مشاوره رایگان با یک کارشناسان فروش مجموعه بیلیارد کرج شما به خوبی با کاربرد و کیفیت متریال آشنا شده و به کیفیت مورد نیازتان دست خواهید یافت.

حداقل فضای لازم برای یک میز بیلیارد

حداقل فضای لازم برای یک میز بیلیارد

در خرید میز بیلیارد حتما به این نکته توجه کنید که فضایی که برای میز بیلیارد انتخاب نموده اید برای میز مورد نظرتان کافیست یا خیر !؟

طی مشاوره پیش ازخرید توسط کارشناس فروش بیلیارد کرج حتما از شما درخواست میشود تا ابعاد فضای مورد نظرتان را برای کارشناسان ما مشخص نمایید، تا در زمان نصب و یا حتی پس از نصب میز بیلیارد شما برای بازی فضای کافی در اختیار داشته باشید.

مرکز خرید انواع میز بیلیارد در کرج

مرکز خرید انواع میز بیلیارد در کرج

همانطور که همه ی ما میدانیم امروزه بازی بیلیارد در کشور ما نیز از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. به همین علت تولیدی های زیادی در کشور اقدام به تولید و ساخت میز های بیلیارد می نمایند. در تمامی نقاط کشور نیز خرید این میز ها امکان پذیر می باشد.

خرید میز بیلیارد در کرج نیز یکی از با مراجعه ی حضوری و یا اینترنتی به این مجموعه امکان پذیر می باشد. این مجموعه دارای انواع میز های بیلیارد، اسنوکر و… می باشد که خرید میز بیلیارد در کرج را برای شما کرجی های عزیز آسان نموده است.

انواع میز بیلیارد :

میز بیلیارد همانطور که گفته شد مهم ترین اجرای بازی بیلیارد است. این میز مستطیلی شکل دارای ابعاد و شکل ظاهری مشخص است. این میز ها معمولا از جنس تخته سنگ و یا چوب هستند که بسیار سنگین نیز می باشند.

همچنین سطح این صفحه نیز با پارچه ای سبز رنگ پوشانده شده است. از دیگر مشخصات این میز می توان به وجود چهار سوراخ در 4 ضلع مستطیل اشاره کرد. همچنین دو سوراخ دیگر نیز در طول میز و رو به روی هم قرار دارد. و در مجموع یک میز بیلیارد دارای 6 سوراخ می باشد. برای خرید یک میز بیلیارد استاندارد می توانید به مرکز خرید میز بیلیارد در کرج مراجعه نمایید.

ابعاد میز بیلیارد چگونه است؟

درباره ابعاد میز بیلیارد استاندارد چه می دانید؟ آیا با انواع ابعاد میز بیلیارد آشنایی دارید؟ ما در این قسمت شما را به طور کامل با ابعاد استاندارد میز بیلیارد آشنا خواهیم کرد. ابعاد میز های بیلیارد ممکن ابعاد و اندازه ی متفاوتی داشته باشند.

و هر یک از افراد با توجه به مکانی که قصد تعبیه میز بیلیارد را دارند؛ ابعاد میز را انتخاب نمایند. همچنین لازم به ذکر است ممکن است نوع میز بیلیارد در بازی های مختلف متفاوت باشد.

یک میز بیلیارد استاندارد دارای عرضی معادل ۱۳۷.۱۵۵ و طولی معادل ۲۷۴.۲۳ سانتی متر می باشد. به بیان دیگر میتوان گفت طول میز های بیلیارد استاندارد عددی بین 2/1 متر الی 2/7 متر است.

همچنین نسبت طول به عرض در یک میز بیلیارد به نسبت 2 به 1 می باشد. در بازی ها و مسابقات جهانی معیار های برای اندازه و ابعاد میز بیلیارد وجود دارد که قبل از مسابقه توسط داوران بین المللی بررسی می شود.

توجه داشته باشید که مرکز خرید میز بیلیارد در کرج دارای انواع و اقسام میز بیلیارد می باشد که میتوانید با مراجعه به این مرکز خرید میز بیلیارد در کرج را به راحتی انجام دهید.

بهترین فروشگاه خرید میز بیلیارد در کرج

خرید میز بیلیارد در کرج با توجه به جذابیت های این بازی و افزایش اطلاعات مردم پیرامون این ورزش تفریحی،بیشتر از قبل انجام می گیرد.

خیلی از خانواده ها ترجیح می دهند اوقات فراغت خود را به بیلیارد بازی کردن بپردازند. شاید تا چند سال پیش تنها باشگاه ها و مراکز ورزشی کمی به خرید میز بیلیارد در کرج می پرداختند. تا بتوانند فضای مناسبی را برای مردم فراهم کنند.

اما در حال حاضر استفاده های خانگی و شخصی از میزهای بیلیارد بیشتر به چشم می خورد. شاید هزینه خرید میز بیلیارد در کرج با توجه به مزیت های استفاده از آن خیلی ناچیز به نظر برسد.

پوشش میز بیلیارد و جنس و رنگ پارچه ی آن

نکته ی مهم دیگری که درباره ی میز بیلیارد مدنظر است؛ پوشش سطحی آن است. درگذشته معمولا پارچه هایی که در میز بیلیارد به کار میرفت نمدی بود. در حالی که امروزه متفاوت شده است.

جنس های مختلفی از سطح میز بیلیارد در بازار وجود دارد. برای مثال برخی میز ها از جنس پشم و پشم شیشه هستند. و سطح برخی دیگر از میز ها مخلوط پشم و نایلون می باشد.

همچنین برخی دیگر سطح میز بیلیارد را به صورت لاستیکی انتخاب میکنند. انتخاب جنس پلاستیک برای سطح میز سبب کاهش انرژی حرکتی توپ ها خواهد شد.

درباره ی رنگ این صفحه باید گفت که این صفحه از گذشته تا به امروز معمولا به رنگ سبز بوده است.

انتخاب رنگ سبز برای میز بیلیارد به این دلیل بود که این رنگ چشم را نمی زند و چشم ها در اثر نگاه طولانی مدت خسته نمیشوند.

قیمت خرید میز بیلیارد در کرج

نکته دیگری که در زمینه ی خرید میز بیلیارد در کرج مدنظر قرار دارد؛ قیمت خرید میز بیلیارد در کرج است.

قیمت میز های بیلیارد با توجه به معیارهای مختلفی متفاوت می باشد. مواردی که قیمت میز بیلیارد را تعیین می کند به شرح زیر می باشد:

  • جنس بدنه ی میز بیلیارد : جنس بدنه ی میز بیلیارد تاثیر مستقیمی بر روی قیمت میز دارد. جنس بدنه می تواند چوب و یا ام دی اف باشد که قیمت آن متفاوت می باشد.
  • پوشش موجود بر روی میز بیلیارد : سطح پارچه ای میز بیلیارد که پارچه ای سبز رنگ است کیفیت های متفاوتی دارد که می بایست هنگام خرید میز بیلیارد در کرج به آن توجه نمایید.
  • سنگ موجود بر روی میز بیلیارد : بر روی سطح چوبی میز بیلیارد با سنگ پوشیده می شود که جنس این سنگ ها متفاوت است. در خرید میز بیلیارد در کرج می بایست به جنس و کیفیت این سنگ ها توجه نماییم. همچنین لازم به ذکر است وزن میز ها نیز به جنس این سنگ ها بستگی دارد.
  • ریل میز بیلیارد : حاشیه ای که دور تا دور میز بیلیارد قرار دارد ریل نام دارد.
  • حفره ها یا سوراخ های موجود بر روی میز بیلیارد: 6 حفره ای که در گوشه های میز بیلیارد قرار دارد می توانند بر قیمت میز بیلیارد تاثیر گذار باشد. این سوراخ ها دو نوع هستند. نوع اول کیسه ای می باشند. و نوع دوم پاکت ها به گونه ای است که ریلی زیر آن تعبیه شده است که توپ از آن خارج شده و میتوان آن را از روی ریل برداشت.
  • پایه های میز بیلیارد : پایه های میز بیلیارد می بایست استاندارد باشند و به گونه ای باشند که از حاشیه ی کنار میز بیرون نزند. در صورتی که پایه های میز بیلیارد بیرون زده باشند، هنگام بازی به آن برخورد خواهید کرد و مانع حرکت شما می شود.
  • باند میز بیلیارد : نوار های لاستیکی که به ریل میز چسبانده شده است نقش مهمی در بازی خواهند داشت. این باند در برگشت توپ هنگام برخورد تاثیر گذار است. باندی استاندارد است که زیادی خشک و یا زیادی نرم نباشد. همچنین محل تعبیه این باند نیز بسیار مهم است. قرار گرفتن بالاتر و یا پایین تر این باند در بازی اختلال ایجاد خواهد کرد و در سرعت توپ و روند بازی تاثیرگذار خواهد بود. پی هنگام خرید میز بیلیارد در کرج توجه کافی نسبت به باند میز بیلیارد داشته باشید.

تمامی موارد ذکر شده در بالا از عوامل موثر بر روی قیمت خرید میز بیلیارد در کرج است. پس هنگام مراجعه برا خرید میز بیلیارد در کرج به نکات ذکر شده در بالا توجه نمایید و سپس میز بیلیارد مناسب را خریداری نمایید.

چه نوع میز بیلیارد را انتخاب کنیم؟

یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن افراد پیش آید این است که به راستی کدام نوع میز بیلیارد را بهتر است انتخاب کنیم؟

شاید در مرکز خرید میز بیلیارد در کرج با انواع مختلفی از میز بیلیارد مواجه شوید که  انتخاب را برای شما دشوار نماید.

در این مواقع باید به این سوال پاسخ دهید که چه نوع سبکی از میز بیلیارد را دوست دارید؟ پارامترهای متعددی در هنگام انتخاب و خرید میز بیلیارد تاثیرگذار می باشند.

میزهای بیلیارد در انواع مختلفی از جمله میز بیلیارد به سبک روستیک، میز بیلیارد مدرن و … ساخته و به فروش می رسند. به همین علت قبل از خرید می بایست سبک میز بیلیارد و بازی بیلیارد مورد علاقه ی خود را انتخاب نمایید.

همچنین قبل از خرید می بایست به ابعاد میز بیلیارد نیز فکر کنید. شما می بایست با توجه به مکانی که قصد استفاده ی میز بیلیارد در آن دارید را در نظر بگیرید و سایز مناسب را خریداری نمایید.

همانطور که در قبل گفته شد خرید میز بیلیارد در کرج بسیار آسان می باشد زیرا فروشگاه میز بیلیارد کرج، همه نوع میز بیلیارد در سایز های متخلف را دارا می باشد.

فروش میز بیلیارد در کرج

نورپردازی مناسب برای میز بیلیارد چقدر است؟

از دیگر نکاتی که درباره ی بازی بیلیارد مدنظر قرار دارد؛ نور میز بیلیارد است. پس از خرید میز بیلیارد در کرج باید توجه کافی نسبت به نور مکانی که میز تعبیه میشود داشته باشید.

نور فلورسنت بهترین و مناسب ترین نور برای میز بیلیارد می باشد. این نور در مقایسه با سایر نور ها ضرر کمتری برای چشم دارد.

و این نور نیز اقتصادی تر و به صرفه تر است. همچنین لازم به ذکر است استفاده از نور فلورسنت بر روی میز بیلیارد از ایجاد سایه ی توپ ها بر روی میز جلوگیری می نماید. در ضمن توجه داشته باشید که این لامپ ها می بایست در امتداد طول میز بیلیارد تعبیه شود.

با این کار توپ ها در سراسر میز بیلیارد واضح دیده می شوند. پس توجه داشته باشید که نکته ی مهم دیگری که پس از خرید میز بیلیارد در کرج؛ می بایست مدنظر قرار دهید نور مناسب برای میز بیلیارد است.

درباره ی نگهداری میز بیلیارد چه نکاتی مد نظر است؟

پس از خرید میز بیلیارد در کرج ، نکته ی مهم دیگر نحوه ی نگهداری میز است. توجه داشته باشید که میز بیلیارد باید در دمای معمولی نگهداری شود. زیرا گرما و یا سرمای بیش از حد باعث خرابی این میز خواهد شد.

در ارتباط با نحوه ی تمیز کردن و گردگیری میز بیلیارد باید بگوییم که حتما این میز ها را با استفاده از پارچه ی خشک تمیز نمایید. و هرگز از پارچه ی نم دار و مواد شوینده برای تمیز کردن میز بیلیارد استفاده نکنید.

همچنین در صورتی که قصد براق نمودن میز را داشتید از پولیش و یا روغن چوب می توانید استفاده نمایید.

خرید میز بیلیارد در کرج؛ با اطمینان و لذت بخش

خرید میز بیلیارد در کرج با وجود شرکت بیلیارد کرج دیگر کار دشواری نیست! اگر شما هم مشتاق خرید یک میز بیلیارد باکیفیت هستید، دیگر درنگ نکنید. بیلیارد کرج قیمت و کیفیت مطلوب را به صورت همزمان در کنار هم جمع کرده است.

اگر تابحال به دلیل قیمت های نجومی از خرید میز بیلیارد در کرج صرف نظر نموده اید، زمان آن رسیده که نگاهی بر تولیدات و محصولات شرکت بیلیارد کرج بیندازید.
هر نوع میز بیلیارد که در این شرکت آماده می شود، با انجام کارشناسی های لازم قیمت گذاری می شود.

در حقیقت نه تنها مواد اولیه را با دقت بالا و از بین مدل های درجه یک انتخاب می کنند؛ بلکه در ارائه قیمت هم منصفانه عمل می نماید.
کمتر شرکتی وجود دارد که هم خود تولید کننده باشد و هم محصولات را با قیمت و کیفیت فوق العاده به طور مستقیم عرضه کند.

عوامل موفقیت در خرید میز بیلیارد در کرج

در این قسمت می خواهیم قصد داریم به مواردی بپردازیم که می تواند در روند خرید میز بیلیارد در کرج موثر باشد. عوامل متعددی در نتیجه نهایی خرید میزهای بیلیارد می تواند تاثیر بگذارد. مهم ترین موارد پیرامون این عوامل را در ادامه بررسی خواهیم کرد:

طراحی پایه های میز
پاکت های متصل به میز بیلیارد
سطح میز بیلیارد
ریل و باند میز
لوازم جانبی
طراحی پایه های میز

هنگام خرید میز بیلیارد در کرج، باید توجه نمایید که میز بیلیارد به هیچ وجه از لبه ها به بیرون نیاید. چرا که در غیر این صورت در انجام بازی افراد با آن برخورد می کنند و بنابراین بازی مختل خواهد شد.

پاکت های متصل به میز بیلیارد

همانطور که می دانید تفاوت عمده ی میز بیلیارد با میزهای ساده، وجود حفره ها در کناره های آن است. زمانی که توپ ها وارد حفره شوند، در پاکت ها قرار می گیرند. زمان اقدام برای خرید میز بیلیارد در کرج باید توجه کنید که پاکت ها کیسه ای هستند یا ریلی. چون تعبیه شدن ریل در زیر میز می تواند بر افزایش قیمت آن موثر واقع شود.

سطح میز

علاوه بر نکاتی که همه جا در مورد سطح میز بیلیارد گفته می شود اعم از جنس پارچه قرار گرفته بر روی آن و استحکام سنگ، موضوع مهم دیگری نیز وجود دارد. شما در وهله ی اول باید نوع کاربری خود را تعیین نمایید. در حقیقت این شما هستید که می خواهید برای مدت های طولانی از آن استفاده نمایید. اگر مطابق با کاربری مورد نظر و سلیقه ی شما نباشد، قطعا حس خوبی از آن نخواهید داشت.

لوازم جانبی

زمانی که اقدام به خرید میز بیلیارد می نمایید، بهتر است لوازم جانبی را هم فراموش نکنید. در حقیقت شما میز را بدون در اختیار داشتن لوازم همراه با آن نمی توانید استفاده نمایید. توپ، چوب بیلیارد، گچ و راک نمونه هایی از مهم ترین لوازم جانبی به حساب می آیند. شما می توانید تمامی این موارد را همراه با خرید میز بیلیارد در کرج با قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده مطلوب تهیه نمایید.

وسایل مورد نیاز برای بازی بیلیارد چیست؟

  1. چوب بیلیارد: یک چوب مخصوص که طولی معادل 47/1 دارد. و وزن آن نیز معادل 510 الی 595 می باشد.
  2. توپ های بیلیارد: 15توپ در رنگ های مختلف که اعداد 1 تا 15 بر روی آنها نوشته شده است.
  3. مثلث ( رک ): وسیله ای که با استفاده از آن توپ ها را به صورت مثلث می چینند.
  4. گچ: این وسیله نوک چوب قرار میگیرد که از سر خوردن توپ حین ضربه جلوگیری می نماید.
  5. مگنت: از این وسیله برای نگه داشتن گچ حین بازی استفاده می شود.
  6. رست ( پل مکانیکی ): از این وسیله به عنوان تکیه گاه چوب استفاده می شود.
  7. میز بیلیارد: میز بیلیارد یکی از مهم ترین اجزای این بازی است و بدون وجود آن انجام بازی غیر ممکن است.

در قسمت بعدی به صورت مفصل شما را با میز بیلیارد و خرید میز بیلیارد در کرج آشنا خواهیم کرد.

معرفی بازی بیلیارد 

بازی بیلیارد نوعی ورزش است که در رده ی ورزش های ضربه ای قرار دارد. این بازی در یک محیط سرپوشیده و بر روی میزی مستطیلی که به میز بیلیارد معروف است؛ انجام میشود. روش انجام این بازی بدین گونه است که می بایست با استفاده از چوب مخصوص توپ ها را وارد 6 سوراخ موجود در میز بیلیارد نمایید. البته این بازی دارای قوانین و مقررات خاص خود نیز می باشد. همچنین لازم به ذکر است که بازی بیلیارد دارای انواع و اقسام متفاوتی می باشد. از انواع بازی بیلیارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایت بال Eight ball
  • اسنوکر Snooker
  • ناین بال Nine ball
  • بیلیارد هرمی Pyramid
  • بیلیارد آمریکایی
  • بیلیارد انگلیسی
  • بیلیارد روسی
  • بیلیارد آزاد
  • بیلیارد نمایشی

موارد ذکر شده در بالا از انواع بازی بیلیارد بودند که هرکدام دارای قوانین خاص خود هستند.

اما چیزی که در بین همه ی بازی های بیلیارد مشترک است؛ استفاده از میز بیلیارد است. پس اگر می خواهید بازی بیلیارد را به صورت حرفه ای و یا تفریحی انجام دهید نیاز به خرید میز بیلیارد در کرج دارید.

تاریخچه ی بازی بیلیارد در ایران و جهان

شاید برایتان جالب باشد که چند کلمه ای درباره ی تاریخچه ی بازی بیلیارد در ایران و جهان صحبت کنیم. تاریخچه ی بازی بیلیارد بسیار مفصل است. این بازی در زمان های گذشته توسط پادشاهان انجام می شد.

خاندان سلطنتی فرانسه در قرن پانزدهم بیلیارد بازی می کردند. شکل بازی آنها با امروزه متفاوت بود. آنها بر روی چمن با استفاده چوبی که گرز نام داشت و گوی بازی می کردند.

پس از گذشت چند سال و در قرن نوزدهم این بازی بر روی میزی که از چوب بلوط بود و پارچه سبزی روی آن بود انجام می شد. سپس در قرن بیستم این بازی سازمان یافت و فدراسیون ورزشی مجزایی برای آن تشکیل شد. همچنین مسابقاتی در سطح جهانی برگزار شد.

آیا میدانید بازی بیلیارد چگونه وارد ایران شد؟ این بازی توسط روسی ها و انگلیسی ها وارد ایران شد.

این بازی در ابتدا فقط مختص به افراد خاصی مانند بازنشستگان ارتش، نظامی ها و هنرمندان بود اما از سال 1342 به بعد این بازی توسط افراد عادی و در فضای عمومی انجام میشد.

جالب است بدانید بازی بیلیارد در سال 1357 و بعد از انقلاب توسط روحانیون و آیت الله خمینی حرام اعلام شد و ممنوع شد.

زیرا عقیده داشتند این ورزش نماد حکومت شاه و تجملات است. اما سرانجام فدراسیون بولینگ و بیلیارد در ایران در سال 1380 تاسیس شد و این ورزش به رسمیت شناخته شد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *